Borneo, het beste eiland van Indonesie

20 juni 2017

Ik ben nu in Borneo, een van de mooiste eilanden in Indonesie. Er is hier wel veel regen, ik heb maar twee dagen gehad dat het niet regende. Ik ben ook drie dagen op een safari door het oerwoud geweest. Ik heb heel veel apen gezien, ook degene die ik graag wilde zien: de orang- oetang, ik heb daar ook een mooie foto van. Het slapen was ook grappig in het oerwoud. Soms konden we buiten slapen, maar dan was het meer in de auto. Ik heb ook in een best wel raar hutje geslapen, in een schuurtje bij een vriend van de gids.. Ik was al blij dat er uberhaubt een bed in stond. Ik ben ook met een jagersstam gaan jagen. Ik moest heel vroeg opstaan om met ze mee te gaan, maar het was wel vet! Alleen ook een beetje zielig, omdat ze wel een aapje doodschoten. Het is wel mooi dat het hier wel totaal anders is dan Hongkong. De mensen hier zijn bijvoorbeeld veel armer dan daar. Daar sliep ik in een vijfsterren hotel, hier in een schuurtje... Ik zie je iniedergeval hopelijk de volgende keer weer in het mooie Australie!!!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Sandra:
    6 juni 2017
    Herkenbaar dit! Jagers met een aapje.